Acord de furnizare a serviciilor

 

Prezentul Acord este încheiat de și între

 

Personal Development Services SRL, cu sediul în Sânmihaiu Român, Int. Ciulinului, Nr. 163 D, jud. Timiș, România, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J2024000613350, având CUI 49585820, Cont bancar RON: RO98BTRLRONCRT0CR0001201, Cont bancar EUR RO45BTRLEURCRT0CR0001201, deschise la Banca Transilvania - prin reprezentant legal Dincă Adrian, 

                                                                         Numită în continuare „Prestator” sau „Furnizor”

și

 

Tine

                                                        Numit(ă) în continuare „Client” sau „Beneficiar”

 

Prestatorul și Clientul fiind denumiți în continuare, în mod colectiv, „Părțile” sau, în mod individual, „Partea”

 

 

Părțile au convenit încheierea prezentului Contract de prestări servicii, conform termenilor și condițiilor care urmează:

 

Art. 1. Obiectul Contractului 

Obiectul acestui acord este furnizarea unor servicii educationale (training, coaching sau menotrare) așa cum este stipulat în oferta noastră.

 

Art. 2. Durata contractului și încetarea acestuia

2.1. Prezentul contract intră în vigoare de la data la care vă trimitem confirmarea înregistrării. Ne rezervăm dreptul de a selecta clienții eligibili pentru serviciile noastre.

2.2. Executarea contractului se va realiza pe perioada indicată în oferta noastră, începând de la data specificată în e-mailul nostru de confirmare.

2.3. Contractul poate fi reziliat în formele prevăzute de prezentul contract.

 

Art. 3. Prețul și modalitatea de plată

3.1. Prețul pachetului complet de servicii este menționat în formularul de cerere de comandă.

3.2. Prețul include serviciile efectiv prestate și pregătirea sesiunilor.

3.3. Beneficiarul va achita taxa de curs până la data scadenței facturii fiscale, în contul indicat de Furnizor (IBAN RO45BTRLEURCRT0CR0001201). Neplata taxei de curs, integrală sau parțială, poate duce la imposibilitatea furnizării serviciului.

 

Art. 4. Modalitatea de lucru

4.1. Sesiunile vor avea loc prin intermediul întâlnirilor online.

 

Art. 5. Obligations and rights of the Provider

5.1. To provide the services assumed by this contract, in accordance with the established subject.

5.2. To ensure the human resources necessary to run the course.

5.3. To guarantee that the services will be provided in a professional manner, committing in this sense to submit all the necessary diligence to achieve the object of this contract.

5.4. The provider has the right to receive payment related to the services that are the subject of this contract.

 

Art. 6. Obligațiile și drepturile Beneficiarului

6.1. Să achite prețul în conformitate cu prevederile prezentului contract și în termenele stabilite de comun acord cu Prestatorul.

6.2. Să respecte programul cursurilor stabilit cu furnizorul.

6.3. Beneficiarul înțelege și își asumă responsabilitatea pentru acțiunile pe care le întreprinde pentru atingerea obiectivelor dorite.

6.4. Beneficiarul se obligă să utilizeze resursele materiale, tehnice și alte resurse similare conform scopului și destinației acestora.

 

Art. 7. Forța majoră

7.1. Niciuna dintre părțile contractante nu răspunde de neexecutarea la termen sau/și de executarea în mod necorespunzător – total sau parțial – a oricărei obligații care îi revine în baza prezentului contract, dacă neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligației respective a fost cauzată de forța majoră, așa cum este definită de lege.

7.2. Partea care invocă forța majoră este obligată să notifice celeilalte părți, în termen de 10 zile de la producerea evenimentului și să ia toate măsurile posibile în vederea limitării consecințelor lui.

7.3. Dacă  în termen de 60 de zile de la producere, evenimentul respectiv nu încetează, părțile au dreptul să-și notifice încetarea de plin drept a prezentului contract fără ca vreuna dintre acestea să pretindă daune-interese.

 

Art. 8. Confidențialitatea

8.1. Prevederile prezentului contract vor fi tratate de către Părți ca fiind confidențiale, atât pe durata derulării contractului, cât și după încetarea acestuia.

8.2. Părțile se angajează să nu facă publice informațiile sau materialele pe care le-au dobândit în timpul executării contractului, în cadrul sesiunilor, cu excepția cazurilor în care dezvăluirea este necesară în vederea îndeplinirii obligațiilor legale.

 

Art. 9. Rezilierea contractului

9.1. Prezentul contract încetează în unul dintre următoarele cazuri:

a. la expirarea termenului stipulat în Durata Contractului;

b. dacă oricare dintre cele două părți încalcă în mod repetat oricare dintre obligațiile sale, după ce a fost avertizată, printr-o notificare scrisă, de către cealaltă parte, că o nouă nerespectare a acestora va duce la rezoluțiunea/reziliarea prezentului contract.

9.2. Rezilierea prezentului contract nu va avea niciun efect asupra obligațiilor deja scadente între părțile contractante.

 

Art. 10. Notificări

10.1. În înțelegerea părților contractante, orice notificare adresată de una dintre ele celeilalte părți este valabil îndeplinită dacă va fi trimisă la adresa de e-mail sau la adresa/sediul prevăzut în prezentul contract.

10.2. Dacă notificarea este trimisă prin poștă, aceasta se va expedia prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire și se consideră primită de destinatar la data indicată de oficiul poștal primitor pe această confirmare.

10.3. Notificările verbale nu se iau în considerare de niciuna dintre părți, dacă nu sunt confirmate, prin una dintre modalitățile prevăzute în paragrafele precedente.

 

Art. 11. Litigii

11.1. Părțile convin că toate neînțelegerile privind interpretarea și executarea prezentului contract se vor rezolva pe cale amiabilă.

11.2. În cazul în care nu este posibilă soluționarea litigiilor pe cale amiabilă, părțile se vor adresa instanțelor judecătorești competente teritorial de la sediul Furnizorului.

11.3. Legea aplicabilă prezentului contract este legea Română.

 

Art. 12. Dispoziții finale

12.1. Modificarea prezentului contract se face numai printr-un act adițional încheiat între părțile contractante.

12.2. Prezentul contract, împreună cu anexele sale care fac parte integrantă din conținutul său, reprezintă voința nealterată a părților și înlătură orice altă înțelegere verbală dintre acestea, anterioară sau ulterioară încheierii sale.

 

ANEXA 1 DECLARAȚIE DE CONSIMȚĂMÂNT PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

 

Încheiat de și între

Personal Development Services SRL, cu sediul în Sânmihaiu Român, Int. Ciulinului, Nr. 163 D, jud. Timiș, România, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J2024000613350, având CUI 49585820, Cont bancar RON: RO98BTRLRONCRT0CR0001201, Cont bancar EUR RO45BTRLEURCRT0CR0001201, deschise la Banca Transilvania - prin reprezentant legal Dincă Adrian,

în calitate de Furnizor și


Subsemnatul în calitate de Beneficiar.

 

Art. 1. Beneficiarul declară

1. Subsemnatul, având calitatea de Beneficiar al contractului de furnizare de servicii, declar prin prezenta că sunt de acord cu utilizarea și prelucrarea datelor mele cu caracter personal de către Personal Development Services SRL, cu sediul în Sânmihaiu Român, Int. Ciulinului, Nr. 163 D, jud. Timiș, România, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J2024000613350, având CUI 49585820, Cont bancar RON: RO98BTRLRONCRT0CR0001201, Cont bancar EUR RO45BTRLEURCRT0CR0001201, deschise la Banca Transilvania - prin reprezentant legal Dincă Adrian - administrator.

2. Am fost informat(ă) cu privire la drepturile pe care le am, dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție asupra datelor, dreptul la opoziție, dreptul de a nu fi supus(ă) unei decizii individuale, dreptul de acces la justiție, reglementate de textele legale.

3. Am fost adus la cunoștință de faptul că refuzul meu de a furniza datele cu caracter personal necesare și solicitate de către Personal Development Services SRL poate determina imposibilitatea realizării obiectului contractului de furnizare servicii, acest aspect nefiind imputabil Furnizorului.

4. Am fost informat(ă) cu privire la faptul că, în cazul în care datele personale furnizate sunt incorecte sau vor suferi modificări (schimbare de domiciliu), sunt obligat(ă) să informez în scris, în timp util, Personal Development Services SRL cu privire la acest aspect în funcție de succesul contractului încheiat între părți.

5. Sunt informat de către Furnizor că aceste date vor fi tratate confidențial, în conformitate cu legile naționale și internaționale privind protecția datelor cu caracter personal.

6. Am fost informat de către Prestator că datele cu caracter personal pe care aleg să le furnizez vor fi prelucrate și utilizate numai în scopul executării Contractului de Formare și pentru îndeplinirea obligațiilor legale pe care Prestatorul le are.

 

Art. 2. Prestatorul

7. Prestatorul se angajează să adopte măsuri de securitate adecvate, de natură tehnică și organizatorică, ținând cont de riscurile inerente prelucrării și de natura datelor cu caracter personal implicate.

8. Prestatorul se angajează să împiedice accesul oricărei persoane neautorizate la sistemele informatice de prelucrare a datelor cu caracter personal, să împiedice orice citire, copiere, modificare sau eliminare a suporturilor de stocare, să împiedice orice introducere neautorizată de date în memorie, precum și orice divulgare, modificare sau ștergere neautorizată a datelor cu caracter personal stocate, să împiedice persoanele neautorizate să utilizeze sistemele de prelucrare a datelor prin mijloace de transmitere a datelor.

9. Prestatorul se angajează să utilizeze aceste date strict pentru atingerea obiectului Contractului de Formare și să păstreze aceste date doar pe perioada în care contractul este în vigoare.

10. Prestatorul se angajează să răspundă solicitărilor Beneficiarului cu privire la drepturile pe care acesta le are în materia protecției datelor cu caracter personal.

11. Prestatorul se angajează să trateze cu maximă confidențialitate datele furnizate de Beneficiarul contractului de formare.

 

Prezenta anexă reprezintă voința Părților și prevalează asupra tuturor acordurilor verbale dintre acestea, existente înainte de încheierea prevederilor prezentului act și este parte integrantă a Contractului de Prestare de Servicii.